Kompleksowa obsługa informatyczna firm i instytucji publicznych w formie outsoursingu usług IT to kluczowa działalność Spółki RASTAL.

Klientom posiadającym umowy serwisowe zapewniamy całodobowy nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich procesów i natychmiastową reakcję w przypadku awarii. Wszystkim klientom zapewniamy pomoc doraźną, konfigurację sprzętu i oprogramowania, doradztwo w zakresie zakupu, prace analityczne i wdrożeniowe związane z nowymi rozwiązaniami IT, aktualizację, reinstalację i konfigurację systemów operacyjnych i oprogramowania.

Wiedza, doświadczenie i dostęp do najnowszych technologii to tylko niektóre z aspektów, dzięki którym współpraca z naszymi Klientami przebiega pomyślnie.

Jakość wykonywanych usług jest naszym nadrzędnym celem, dlatego zapewniamy usługi na najwyższym poziomie, stosując w naszej pracy ITIL oraz normy związane z grupą norm ISO 27001 i ISO 22301.

Dopasowując się do rosnących oczekiwań Klientów świadczymy usługi zdalne oraz w niestandardowych godzinach pracy. Pozwala to uniknąć konfliktów na linii biznes – IT i przestojów w pracy organizacji.